Najczęściej zadawane pytania
Zamówienie
1. Jak wysyłacie produkty wymagające przechowywania w lodówce?
Produkty termolabilne dołączamy do przesyłki tuż przed jej nadaniem, wraz informacją o dacie i godzinie wyjęcia z lodówki2. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, realizujemy również zamówienia zagraniczne. Przed złożeniem takiego zamówienia prosimy serdecznie o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki a także możliwości realizacji.
3. Czy można dokonać modyfikacji zamówienia – dodać lub usunąć produkt?
Aktualnie wprowadzanie zmian w potwierdzonym zamówieniu nie jest możliwe. Zawsze jednak, bez względu na status zamówienia, istnieje możliwość jego anulowania i ponownego złożenia.
4. Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko. Występują jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zechce zamówić ten sam produkt, czego konsekwencją może być brak rezerwacji wybranej pozycji w zamówieniu. Wówczas nasze sklep skontaktuje się z Państwem, by poinformować o zaistniałej sytuacji.
Płatności
1. Czy sklep wystawia faktury z odroczonym terminem płatności (proforma)?
Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.
2. Wybrałam płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak można opłacić zamówienie?
W przypadku pojawienia się powyższego komunikatu przy zamówieniu prosimy o kontakt z naszym sklepem. Zamówienie można również opłacić przelewem standardowym na konto bankowe – numer konta w Santander Bank Polska: 23 1090 2040 0000 0001 3713 4647.
3. Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?
Tak firma kurierska umożliwia płatność karta przy odbiorze. Wszyscy kurierzy są wyposażeni w terminale.